2013年9月22日 星期日

「+」的恐懼




雖然說谷哥的「+」有鼓勵作用,但被網友同時送來廿多個「+」,倒覺得有點驚愕。還是先謝過這類型熱情的網友;可能我還是新接觸,未能完全熟悉谷哥文化,以至大驚小怪。

我因工作關係,電腦已在十多年前成為我的伙伴;轉至今日,成為主要的生活必需品。無論工作,聯絡,社交等,都是電腦的天下。隔著視屏之下的我,或者就是完全放鬆的心情,忽然來了點熱情擊蕩,受寵若驚之餘,竟然手足無措。冷靜下來,提醒一下自己,還是隔著視屏纖線的,再澎湃,也只是影像而已。

高興認識每位欣賞在下攪作的網友呢!


【一七令】
 狂。
 雀躍。驕揚。
 驚緒亂。滿昭彰。
 無任清賞。未曾問詳。
 喜逢佳客現。羞赧老紅妝。
 雖是寄言話短。盡然脩路情長。
 稱心馳騁踏呈遠。得意還需拜謝忙。




4 則留言:

  1. 聯絡上交談,最緊要大家都舒適/輕鬆.又唔晒念太多...OK的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 在網路交流咁耐,都知好多人嘅目的會唔一樣……但一兩次交流之後便會知道大家係唔係同路人呢!

      刪除
  2. 我也不太懂用google+呢...-_-!

    回覆刪除
    回覆
    1. google+ 係谷哥 blogger 嘅附加功能。其實同 facebook 差不多。如果你啟用咗 google+,所有你分享的東西都會自動貼上 g+ 條大街度。與你有聯繫嘅網友(同佢哋嘅網友)都可以睇到你嘅留言,唔駛剔入網誌。鍾意可以比個「+」,同 facebook 嘅like 一樣,好隨意,路過嘅都比得,唔一定係你自己嘅網友,非常open style。

      刪除